InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Rachel Renbarger, Jill L. Adelson, Joshua M. Rosenberg, Sondra M. Stegenga, Olivia Lowrey, Pamela Buckley, Qiyang Zhang
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 67, Nº 4, 2023, págs. 337-351
Using a Multi-Systems Approach: Early Intervention, Changing Mindsets, Learning Opportunities, and Meaningful Data
La’Tonya Frazier-Goatley, Jill L. Adelson, Kate E. Snyder
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 66, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Equity in Gifted Education), págs. 116-118
Gifted Child Quarterly’s commitment to transparency, openness, and research improvement
Jill L. Adelson, Michael S. Matthews
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 63, Nº 2, 2019, págs. 83-85
Early opportunities to strengthen academic readiness: Effects of summer learning on mathematics achievement
Catherine A. Little, Jill L. Adelson, Kelly L. Kearney, Kathleen Cash, Rebecca O’Brien
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Gifted students from low income households / Joyce Vantassel-Baska (ed. lit.), Tamra Stambaugh (ed. lit.)), págs. 83-95
Ann Robinson, Jill L. Adelson, Kristy A. Kidd, Christine M. Cunningham
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Gifted students from low income households / Joyce Vantassel-Baska (ed. lit.), Tamra Stambaugh (ed. lit.)), págs. 130-144
Kathleen Moritz Rudasill, Jill L. Adelson, Carolyn M. Callahan, Deanna Vogt Houlihan, Benjamin M. Keizer
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 57, Nº 1, 2013, págs. 15-24
The Impact of Challenging Geometry and Measurement Units on the Achievement of Grade 2 Students
M. Katherine Gavin, Tutita M. Casa, Jill L. Adelson, Janine M. Firmender
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 44, Nº 3, 2013, págs. 478-509
Self-concept and native language background: A study of measurement invariance and cross-group comparisons in third grade
Kate Niehaus, Jill L. Adelson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 1, 2013, págs. 226-240
Examining the effects of gifted programming in mathematics and reading using the ECLS-K
Jill L. Adelson, D. Betsy McCoach, M. Katherine Gavin
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 1, 2012, págs. 25-39
Jill L. Adelson, Tonya R. Moon (ed. lit.)
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 1, 2012, págs. 47-55
Jill L. Adelson, Brittany D. Carpenter
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 4, 2011, págs. 265-278
Dealing with dependence (part I): understanding the effects of clustered data
D. Betsy McCoach, Jill L. Adelson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 2, 2010, págs. 152-155
The impact of advanced curriculum on the achievement of mathematically promising elementary students
M. Katherine Gavin, Tutita M. Casa, Jill L. Adelson, Susan Rovezzi Carroll, Linda Jensen Sheffield
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 3, 2009, págs. 188-202
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados