InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Consequences of Implementing Curricular-Aligned Strategies for Identifying Rural Gifted Students
Carolyn M. Callahan, Amy Azano, Sunhee Park, Annalissa V. Brodersen, Melanie Caughey, Svetlana Dmitrieva
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 66, Nº 4, 2022, págs. 243-265
Identifying and Serving Gifted and Talented Students: Are Identification and Services Connected?
E. Jean Gubbins, Del Siegle, Karen Ottone-Cross, D. Betsy McCoach, Susan Dulong Langley, Carolyn M. Callahan, Annalissa V. Brodersen, Melanie Caughey
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 65, Nº 2, 2021, págs. 115-131
Rashea Hamilton, D. Betsy McCoach, M. Shane Tutwiler, Del Siegle, E. Jean Gubbins, Carolyn M. Callahan, Annalissa V. Brodersen, Rachel U. Mun
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Gifted students from low income households / Joyce Vantassel-Baska (ed. lit.), Tamra Stambaugh (ed. lit.)), págs. 6-24
STEM high schools teachers’ belief regarding STEM student giftedness
Colby Tofel-Grehl, Carolyn M. Callahan
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 1, 2017, págs. 40-51
Research on giftedness and gifted education: Status of the field and considerations for the future
Jonathan A. Plucker, Carolyn M. Callahan
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 80, Nº. 4, 2014, págs. 390-406
Kathleen Moritz Rudasill, Jill L. Adelson, Carolyn M. Callahan, Deanna Vogt Houlihan, Benjamin M. Keizer
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 57, Nº 1, 2013, págs. 15-24
Introduction to the special issu
Jonathan A. Plucker, Carolyn M. Callahan
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 175-176
The "Multiples" of Howard Gardner, Joseph Renzulli, and Robert Sternberg
Carolyn M. Callahan
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 4, 2011, págs. 300-301
Carolyn M. Callahan
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Demythologizing Gifted Education), págs. 239-241
A Narrow Escape: Gifted Students' Perceptions of Advanced Placement and International Baccalaureate Programs
Holly Hertberg-Davis, Carolyn M. Callahan
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 3, 2008, págs. 199-216
Kathleen Moritz Rudasill, Carolyn M. Callahan
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 1, 2008, págs. 70-86
Lessons learned from evaluating programs for the gifted promising practices
Carolyn M. Callahan
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, ISSN-e 2174-5374, ISSN 1139-613X, Nº 1, 1998, págs. 54-72
The reliability and validity of a performance task for evaluating science process skills
Carolyn M. Callahan, Cheryll M. Adams
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 39, Nº 1, 1995, págs. 14-20
The development of the scale for the evaluation of gifted identification instruments (SEGII)
A. Christian Lundberg, Carolyn M. Callahan
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 37, Nº 3, 1993, págs. 133-140
Carolyn M. Callahan
Handbook of intelligence / coord. por Robert J. Sternberg, 2004, ISBN 978-0-521-59648-0, págs. 159-175
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados