InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Most Mathematics Classrooms Contain Wide-Ranging Achievement Levels
Blaine Pedersen, Matthew C. Makel, Karen E. Rambo, Scott J. Peters, Jonathan A. Plucker
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 67, Nº 3, 2023, págs. 220-234
Achieving Equitable Outcomes Requires Expanded Services
April Wells, Jonathan A. Plucker
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 66, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Equity in Gifted Education), págs. 108-109
Avances en la teoría e investigación de la creatividad: Un manifiesto sociocultural
Vlad Petre, Michael Hanchett Hanson, John Baer, Baptiste Barbot, Edward P. Clapp, Giovanni Emanuele Corazza, Beth Hennessey, James C. Kaufman, Izabela Lebuda, Todd Lubart, Alfonso Montuori, Ingunn J. Ness, Jonathan A. Plucker, Roni Reiter-Palmon, Zayda Sierra Restrepo, Dean Keith Simonton, Monica Souza Neves Pereira, Robert J. Sternberg
Uni-pluriversidad, ISSN 1657-4249, Vol. 19, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: (Número en proceso)), págs. 97-106
Closing poverty-based excellence gaps: Conceptual, measurement, and educational issues
Jonathan A. Plucker, Scott J. Peters
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Gifted students from low income households / Joyce Vantassel-Baska (ed. lit.), Tamra Stambaugh (ed. lit.)), págs. 56-67
Blazing new trails: Strengthening policy research in gifted education
Jonathan A. Plucker, Matthew C. Makel, Michael S. Matthews, Scott J. Peters, Karen E. Rambo
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 210-218
Should millions of students take a gap year?: Large numbers of students start the school year above grade level
Scott J. Peters, Karen E. Rambo, Matthew C. Makel, Michael S. Matthews, Jonathan A. Plucker
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 229-238
An introduction to replication research in gifted education: Shiny and new is not the same as useful
Matthew C. Makel, Jonathan A. Plucker
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 59, Nº 3, 2015, págs. 157-164
Research on giftedness and gifted education: Status of the field and considerations for the future
Jonathan A. Plucker, Carolyn M. Callahan
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 80, Nº. 4, 2014, págs. 390-406
Introduction to the special issu
Jonathan A. Plucker, Carolyn M. Callahan
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 175-176
Positively influencing gifted education policy
Jonathan A. Plucker
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 221-223
Jonathan A. Plucker, Anne N. Rinn
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 48, Nº 1, 2004, págs. 54-67
We are what we weave?: Guidelines for learning by web design
Byung-Ro Lim, Jonathan A. Plucker, J. A. Nowak
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 41, Nº. 6, 2001, págs. 23-27
The Relationship Among Schooling Learning and Creativity: "All Roads Lead to Creativity" or "You Can´t Get There from Here"?
Ronald A. Beguetto, Jonathan A. Plucker
Creativity and reason in cognitive development / coord. por James C. Kaufman, John Baer, 2006, ISBN 978-0-521-60504-5, págs. 316-332
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados