InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Michael S. Matthews, Jennifer L. Jolly, Matthew C. Makel, Ahmed Almhawes, Kimberleigh S. Daniels, Julia H. Wojciechowski
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 68, Nº 2, 2024, págs. 137-153
Journal Editors’ Role in Supporting Equity
Michael S. Matthews, Jennifer H. Robins
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 66, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Equity in Gifted Education), págs. 161-162
Gifted Child Quarterly’s commitment to transparency, openness, and research improvement
Jill L. Adelson, Michael S. Matthews
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 63, Nº 2, 2019, págs. 83-85
A call for open science in giftedness research
Matthew T. McBee, Matthew C. Makel, Scott J. Peters, Michael S. Matthews
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 4, 2018, págs. 374-388
Blazing new trails: Strengthening policy research in gifted education
Jonathan A. Plucker, Matthew C. Makel, Michael S. Matthews, Scott J. Peters, Karen E. Rambo
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 210-218
Should millions of students take a gap year?: Large numbers of students start the school year above grade level
Scott J. Peters, Karen E. Rambo, Matthew C. Makel, Michael S. Matthews, Jonathan A. Plucker
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 229-238
Jennifer A. Ritchotte, Michael S. Matthews, Claudia Flowers
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 58, Nº 3, 2014, págs. 183-198
Homeschooling the gifted: A parent's perspective
Jennifer L. Jolly, Michael S. Matthews, Jonathan Nester
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 57, Nº 2, 2013, págs. 121-134
The case for a Schism: a commentary on Subotnik, Olszewski-Kubilius, and Worrell (2011)
Matthew T. McBee, D. Bestsy McCoach, Scott J. Peters, Michael S. Matthews
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 210-214
Regression discontinuity design in gifted and talented education research
Michael S. Matthews, Scott J. Peters, Angela M. Housand
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 2, 2012, págs. 105-112
Alex C. Garn, Michael S. Matthews, Jennifer L. Jolly
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 4, 2010, págs. 263-272
Michael S. Matthews, Elizabeth Shaunessy
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 3, 2010, págs. 159-167
A National Picture of Talent Search and Talent Search Educational Programs
Seon-Young Lee, Michael S. Matthews, Paula Olszewski-Kubilius
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 1, 2008, págs. 55-69
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados