Periodo de publicación recogido
|
|
|
The CASA Criteria for Evaluating Gifted and Talented Identification Systems: Cost, Alignment, Sensitivity, and Access
Scott J. Peters, Tamra Stambaugh, Matthew C. Makel, Lindsay Ellis Lee, Matthew T. McBee, D. Betsy McCoach, Kiana R. Johnson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 67, Nº 2, 2023, págs. 137-150
Who gets served in gifted education? Demographic representation and a call for action
Scott J. Peters, Marcia Gentry, Gilman W. Whiting, Matthew T. McBee
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 63, Nº 4, 2019, págs. 273-287
A call for open science in giftedness research
Matthew T. McBee, Matthew C. Makel, Scott J. Peters, Michael S. Matthews
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 4, 2018, págs. 374-388
Matthew T. McBee, Scott J. Peters, Erin M. Miller
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 60, Nº 4, 2016, págs. 258-278
Combining scores in multiple-criteria assessment systems: The impact of combination rule
Matthew T. McBee, Scott J. Peters, Craig Waterman
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 58, Nº 1, 2014, págs. 69-89
The case for a Schism: a commentary on Subotnik, Olszewski-Kubilius, and Worrell (2011)
Matthew T. McBee, D. Bestsy McCoach, Scott J. Peters, Michael S. Matthews
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 210-214
Matthew T. McBee
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 4, 2010, págs. 283-297
Modeling outcomes with floor or ceiling effects: An introduction to the tobit model
Matthew T. McBee
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 4, 2010, págs. 314-320
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados