InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Gifted students' perceptions of an accelerated summer program and social support
Seon-Young Lee, Paula Olszewski-Kubilius, Matthew C. Makel, Martha Putallaz
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 59, Nº 4, 2015, págs. 265-282
Family environment and social development in gifted students
Paula Olszewski-Kubilius, Seon-Young Lee, Dana Turner Thomson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 58, Nº 3, 2014, págs. 199-216
Academically gifted students' perceived interpersonal competence and peer relationships
Seon-Young Lee, Paula Olszewski-Kubilius, Dana Turner Thomson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 2, 2012, págs. 90-104
Matthew C. Makel, Seon-Young Lee, Paula Olszewski-Kubilius, Martha Putallaz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 778-792
Gender and other group differences in performance on off-level tests: changes in the 21st century
Paula Olszewski-Kubilius, Seon-Young Lee
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 1, 2011, págs. 54-73
The efficacy of academic acceleration for gifted minority students
Seon-Young Lee, Paula Olszewski-Kubilius, George Peternel
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 3, 2010, págs. 189-208
Follow-up with students after 6 years of participation in project EXCITE
Seon-Young Lee, Paula Olszewski-Kubilius, George Peternel
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 2, 2009, págs. 137-156
A National Picture of Talent Search and Talent Search Educational Programs
Seon-Young Lee, Michael S. Matthews, Paula Olszewski-Kubilius
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 1, 2008, págs. 55-69
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados