InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Confronting the Gordian Knot: disentangling Gifted Education’s Major Issues
Del Siegle, Talbot S. Hook, Kenneth J. Wright
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 68, Nº 3, 2024, págs. 175-188
Identifying and Serving Gifted and Talented Students: Are Identification and Services Connected?
E. Jean Gubbins, Del Siegle, Karen Ottone-Cross, D. Betsy McCoach, Susan Dulong Langley, Carolyn M. Callahan, Annalissa V. Brodersen, Melanie Caughey
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 65, Nº 2, 2021, págs. 115-131
Pay attention to inattention: Exploring ADHD symptoms in a sample of underachieving gifted students
D. Betsy McCoach, Del Siegle, Lisa Da Via Rubenstein
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 64, Nº 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Underachievement and achievement motivation / coord. por Kate E. Snyder, Stephanie V. Wormington), págs. 100-116
Carla B. Brigandi, Jennie M. Weiner, Del Siegle, E. Jean Gubbins, Catherine A. Little
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 3, 2018, págs. 289-305
Rashea Hamilton, D. Betsy McCoach, M. Shane Tutwiler, Del Siegle, E. Jean Gubbins, Carolyn M. Callahan, Annalissa V. Brodersen, Rachel U. Mun
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Gifted students from low income households / Joyce Vantassel-Baska (ed. lit.), Tamra Stambaugh (ed. lit.)), págs. 6-24
Hope E. Wilson, Del Siegle, D. Betsy McCoach, Catherine A. Little, Sally M. Reis
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 58, Nº 2, 2014, págs. 111-126
Del Siegle, Lisa Da Via Rubenstein, Melissa S. Mitchell
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 58, Nº 1, 2014, págs. 35-50
Del Siegle, Lisa Da Via Rubenstein, Elizabeth Pollard, Elizabeth Romey
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 2, 2010, págs. 92-101
The Time is Now to Stand Up for Gifted Education: 2007 NAGC Presidential Address
Del Siegle
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 2, 2008, págs. 111-113
Assumptions Underlying the Identification of Gifted and Talented Students
E. Jean Gubbins, Scott W. Brown, Joseph S. Renzulli, Del Siegle
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 49, Nº 1, 2005, págs. 68-79
Exploring Teacher Biases When Nominating Students for Gifted Programs
Teri Powell, Del Siegle
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 48, Nº 1, 2004, págs. 21-29
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados