Periodo de publicación recogido
|
|
|
Effect of Alliance Network Asymmetry on Firm Performance and Risk
Anindita Chakravarty, Chen Zhou, Ashish Sharma
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 84, Nº 6, 2020, págs. 74-94
Analyst earning forecasts and advertising and r&d budgets: role of agency theoretic monitoring and bonding costs
Anindita Chakravarty, Rajdeep Grewal
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 53, Nº 4, 2016, págs. 580-596
Organizational debut on the public stage: : Marketing myopia and initial public offerings
Alok R. Saboo, Anindita Chakravarty, Rajdeep Grewal
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 4, 2016, págs. 656-675
Customer Orientation Structure for Internet-Based Business-to-Business Platform Firms.
Anindita Chakravarty, Alok Kumar, Rajdeep Grewal
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 5, 2014, págs. 1-23
Governance Mechanisms in Business-to-Business Electronic Markets.
Rajdeep Grewal, Anindita Chakravarty, Amit Saini
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 74, Nº 4, 2010, págs. 45-62
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados