Periodo de publicación recogido
|
|
|
Competitive Effects of Wal-Mart Supercenter Entry: Moderating Roles of Category and Brand Characteristics.
Satheesh Seenivasan, Debabrata Talukdar
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 92, Nº 2, 2016, págs. 218-225
Do store brands aid store loyalty?
Satheesh Seenivasan, K Sudhir, Debabrata Talukdar
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 62, Nº. 3, 2016, págs. 802-816
Optimal targeting of advertisement for new products with multiple consumer segments
Vijay Ganesh Hariharan, Debabrata Talukdar, Changhyun Kwon
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 32, Nº 3, 2015, págs. 263-271
Aggregate Impact of Different Brand Development Strategies
Vijay Ganesh Hariharan, Ram Bezawada, Debabrata Talukdar
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 61, Nº. 5 (May 2015), 2015, págs. 1164-1182
To Buy or Not to Buy: Consumers' Demand Response Patterns for Healthy Versus Unhealthy Food.
Debabrata Talukdar, Charles Lindsey
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 77, Nº 2, 2013, págs. 124-137
Loss leaders and cross-category retailer pass-through: A Bayesian multilevel analysis
Joseph Pancras, Dinesh K Gauri, Debabrata Talukdar
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 89, Nº 2, 2013, págs. 140-157
Debabrata Talukdar
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 98, Nº. 1, 2011, págs. 137-151
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados