Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Effect of Review Writing on Learning Engagement in Channel Partner Relationship Management
Elizabeth Aguirre López, Dominik Mahr, Ko de Ruyter, Dhruv Grewal, Jan Pelser, Martin Wetzels
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 82, Nº 2, 2018, págs. 64-84
B2B channel partner programs: : Disentangling indebtedness from gratitude
Jan Pelser, Ko de Ruyter, Martin Wetzels, Dhruv Grewal, David Cox, Jacqueline van Beuningen
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 91, Nº 4, 2015, págs. 660-678
Unraveling the personalization paradox: : The effect of information collection and trust-building strategies on online advertisement effectiveness.
Elizabeth Aguirre López, Dominik Mahr, Dhruv Grewal, Ko de Ruyter, Martin Wetzels
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 91, Nº 1, 2015, págs. 34-49
Information Systems for Symbolic Action: Social Media and Beyond: Take Their Word for It: The Symbolic Role of Linguistic Style Matches in User Communities
Stephan Ludwig, Ko de Ruyter, Dominik Mahr, Martin Wetzels, Elisabeth C. Brüggen, Tom De Ruyck
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 38, Nº. 4, 2014, págs. 1201-1218
Stephan Ludwig, Ko de Ruyter, Mike Friedman, Elisabeth C. Brüggen, Martin Wetzels, Gerard A. Pfann
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 77, Nº 1, 2013, págs. 87-103
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados