InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Context effects in the L2: Evidence for compensatory mechanisms
Tal Norman, Tamar Degani
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 28, Nº. 3, 2024, págs. 279-315
Cross-language interactions during novel word learning: The contribution of form similarity and participant characteristics
Mariana Elias, Tamar Degani
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 4, 2022, págs. 548-565
The impact of brief exposure to the second language on native language production: Global or item specific?
Tamar Degani, Hamutal Kreiner, Haya Ataria, Farha Khateeb
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 41, Nº 1, 2020, págs. 153-183
Cross-language semantic influences in different script bilinguals
Tamar Degani, Anat Prior, Walaa Hajajra
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 21, Nº 4, 2018 (Ejemplar dedicado a: Recent developments in child bilingualism: Cross-linguistic influence, incomplete acquisition, critical periods and the advantages of bilingualism), págs. 782-804
Translation semantic variability: How semantic relatedness affects learning of translation-ambiguous words
Jennifer Bracken, Tamar Degani, Chelsea M. Eddington, Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 4, 2017, págs. 783-794
Together or apart: learning of translation-ambiguous words
Tamar Degani, Alison M. Tseng, Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 17, Nº 4, 2014, págs. 749-765
Ambiguous words are harder to learn
Tamar Degani, Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 13, Nº 3, 2010, págs. 299-314
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados