InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The grammatical class effect is separable from the concreteness effect in language learning
Katherine I. Martin, Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 23, Nº 3, 2020, págs. 554-569
The critical roles of errors and individual differences in bilingual translation
Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 22, Nº 4, 2019, págs. 697-698
Translation semantic variability: How semantic relatedness affects learning of translation-ambiguous words
Jennifer Bracken, Tamar Degani, Chelsea M. Eddington, Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 4, 2017, págs. 783-794
Learning grammatical gender: the use of rules by novice learners
Nora Presson, Brian MacWhinney, Natasha Tokowicz
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 35, Nº 4, 2014, págs. 709-737
Together or apart: learning of translation-ambiguous words
Tamar Degani, Alison M. Tseng, Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 17, Nº 4, 2014, págs. 749-765
Examining English-German translation ambiguity using primed translation recognition
Chelsea M. Eddington, Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 16, Nº 2, 2013 (Ejemplar dedicado a: Special Issue 02 (Computational Modeling of Bilingualism)), págs. 442-457
Ambiguous words are harder to learn
Tamar Degani, Natasha Tokowicz
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 13, Nº 3, 2010, págs. 299-314
The Revised Hierarchical Model: A critical review and assessment
Judith F. Kroll, Janet G. van Hell, Natasha Tokowicz, David W. Green
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 13, Nº 3, 2010, págs. 373-381
Natasha Tokowicz, E. B. Michael
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 7, Nº 3, 2004, págs. 255-272
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados