Periodo de publicación recogido
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The Role of Mere Closeness: How Geographic Proximity Affects Social Influence.
Jannik Meyners, Christian Barrot, Jan U. Becker, Jacob Goldenberg
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 81, Nº 5, 2017, págs. 49-66
Referral programs, customer value, and the relevance of dyadic characteristics
Guillermo Armelini, Christian Barrot, Jan U. Becker
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 32, Nº 4, 2015, págs. 449-452
Seeding Strategies for Viral Marketing: An Empirical Comparison.
Oliver Hinz, Bernd Skiera, Christian Barrot, Jan U. Becker
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 75, Nº 6, 2011, págs. 55-71
N. Boix, E Teixidó, Miguel Rodamilans Pérez, Jesús Gómez Catalán, E. Piqué Benages, N. Borrego, J. M. Llobet, A. Gual, Juan José Durán Valsero, R. Suárez del Villar, Christian Barrot
ICERI 2013 / Luis Gómez Chova (comp.), A. López Martínez (comp.), I. Candel Torres (comp.), 2013, ISBN 978-84-616-3847-5, págs. 6283-6290
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