Periodo de publicación recogido
|
|
|
Grading students' programming and soft skills with open badges: A case study.
Bojan Tomić, Jelena Jovanovic, Nikola Milikić, Vladan Devedžić, Sonja Dimitrijević, Dragan Đurić, Zoran Ševarac
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 2, 2019, págs. 518-530
Using learning analytics to scale the provision of personalised feedback.
Abelardo Pardo, Jelena Jovanovic, Shane Dawson, Dragan Gašević, Negin Mirriahi
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 1, 2019, págs. 128-138
A comparative study of software tools for user story management
Sonja Dimitrijević, Jelena Jovanovic, Vladan Devedžić
Information and software technology, ISSN 0950-5849, Nº 57, 2015, págs. 352-368
An environment for project-based collaborative learning of software design patterns
Zoran Jeremic, Jelena Jovanovic, Dragan Gasevic
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 27, no. 1, 2011, págs. 41-51
Student Profiles of Change in a University Course: A Complex Dynamical Systems Perspective
Oleksandra Poquet, Jelena Jovanovic, Abelardo Pardo
LAK23 Conference Proceeding: 13th International Learning Analytics and Knowledge Conference / coord. por Isabel Hilliger, Hassan Khosravi, Bart Rienties, Shane Dawson, 2023, ISBN 978-1-4503-9865-7, págs. 197-207
Learning object context on the Semantic Web
Jelena Jovanovic, Colin Knight, Dragan Gašević, Griff Richards
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 669-673
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados