InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
April Camping, Steve Graham, Karen R. Harris
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 7, 2023, págs. 1028-1043
Do children with reading difficulties experience writing difficulties?: A meta-analysis
Steve Graham, A. Angelique Aitken, Michael Hebert, April Camping, Tanya Santangelo, Karen R. Harris, Kristi Eustice, Joseph D. Sweet, Clarence Ng
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 8, 2021, págs. 1481-1506
Educational psychology: A future retrospective
Karen R. Harris
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 2, 2018, págs. 163-173
A meta-analysis of writing instruction for students in the elementary grades
Steve Graham, Debra McKeown, Sharlene A. Kiuhara, Karen R. Harris
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 879-896
Editorial: Is the work as good as it could be?
Karen R. Harris
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 95, Nº. 3, 2003, págs. 451-452
Primary grade teachers' instructional adaptations for struggling writers: A national survey.
Steve Graham, Karen R. Harris, Barbara Fink Chorzempa, Charles MacArthur
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 95, Nº. 2, 2003, págs. 279-292
Contribution of spelling instruction to the spelling, writing, and reading of poor spellers.
Steve Graham, Karen R. Harris, Barbara Fink Chorzempa
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 94, Nº. 4, 2002, págs. 669-686
Design Principles for Teaching Effective Writing:: An Introduction
Raquel Fidalgo Redondo, Karen R. Harris, Martine Braaksma
Design Principles for Teaching Effective Writing: Theorical and Empirical Grounded Principles / coord. por Raquel Fidalgo Redondo, Karen R. Harris, Martine Braaksma, 2018, ISBN 9789004270473, págs. 3-12
Evidence-Based Writing Practices:: A Meta-Analysis of Existing Meta-Analyses
Steve Graham, Karen R. Harris
Design Principles for Teaching Effective Writing: Theorical and Empirical Grounded Principles / coord. por Raquel Fidalgo Redondo, Karen R. Harris, Martine Braaksma, 2018, ISBN 9789004270473, págs. 13-37
Self-Regulated strategy Development:: Theorical Bases, Critical Instructions Elements, and Future Research
Karen R. Harris, Steve Graham
Design Principles for Teaching Effective Writing: Theorical and Empirical Grounded Principles / coord. por Raquel Fidalgo Redondo, Karen R. Harris, Martine Braaksma, 2018, ISBN 9789004270473, págs. 119-151
Design Principles for Teaching Effective Writing: Theorical and Empirical Grounded Principles
coord. por Raquel Fidalgo Redondo, Karen R. Harris, Martine Braaksma
Brill, 2018. ISBN 9789004270473
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados