Periodo de publicación recogido
|
|
|
Blinding us to the obvious? The effect of statistical training on the evaluation of evidence
Blakeley B. McShane, David Gal
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 62, Nº. 6, 2016, págs. 1707-1718
Decision stages and asymmetries in regular retail price pass-through
Blakeley B. McShane, Chaoqun Chen, Eric T. Anderson, Duncan I. Simester
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 4, 2016, págs. 619-639
A researcher's guide to regression, discretization, and median splits of continuous variables
Derek D. Rucker, Blakeley B. McShane, Kristopher J. Preacher
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 25, Nº. 4, 2015, págs. 666-678
Statistical learning with time series dependence: : an application to scoring sleep in mice
Blakeley B. McShane, Shane T. Jensenb, Allan I. Packc, Abraham J. Wynerb
Journal of the American Statistical Association, ISSN 0162-1459, Vol. 108, Nº 504, 2013, págs. 1147-1162
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados