Periodo de publicación recogido
|
|
|
Cueing Morality: The Effect of High-Pitched Music on Healthy Choice
Xun (Irene) Huang, Aparna A. Labroo
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 84, Nº 6, 2020, págs. 130-143
So difficult to smile: Why unhappy people avoid enjoyable activities
Hao Shen, Aparna A. Labroo, Robert S. Wyer Jr.
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 119, Nº. 1, 2020, págs. 23-39
Incandescent affect: : Turning on the hot emotional system with bright light
Alison Jing Xu, Aparna A. Labroo
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 24, Nº. 2, 2014, págs. 207-216
The Effect of Conceptual and Perceptual Fluency on Brand Evaluation
Angela Y. Lee, Aparna A. Labroo
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Nº 2, 2004, págs. 151-165
What makes tomorrow's gain worth today's pain?: Cognitive, motivational and effective influences in consumers' self-control dilemmas
Aparna A. Labroo, Anastasiya Pocheptsova
Routledge International Handbook of Consumer Psychology / coord. por Cathrine V. Jansson-Boyd, Magdalena J Zawisza, 2017, ISBN 9781138846494, págs. 447-466
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados