Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Rebecca A. Marks, Danielle Labotka, Xin Sun, Nia Nickerson, Kehui Zhang, Rachel L. Eggleston, Chi-Lin Yu, Yuuko Uchikoshi, Fumiko Hoeft, Ioulia Kovelman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 2, 2023, págs. 268-283
Child second language development of English tense and aspect: The role of narrative organization
Hyun-Sook Kang, Yuuko Uchikoshi
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 43, Nº 4, 2022, págs. 785-804
Daniel Bérubé, Yuuko Uchikoshi, Stefka H. Marinova-Todd
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 43, Nº 3, 2022, págs. 607-640
Language proficiency and competence: upper elementary students in a Dual-Language Bilingual Education program
Shuhua He, Lu Yang, Genevieve Leung, Qing Zhou, Rosina Tong, Yuuko Uchikoshi
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 43, Nº. 6, 2022 (Ejemplar dedicado a: Chinese-English dual language bilingual education in the United States 美国中英双语沉浸式教学), págs. 502-517
‘I think my parents like me being bilingual’: Cantonese–English DLBE upper elementary students mediating parental ideologies about multilingualism
Genevieve Leung, Serena Calcagno, Rosina Tong, Yuuko Uchikoshi
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 43, Nº. 6, 2022 (Ejemplar dedicado a: Chinese-English dual language bilingual education in the United States 美国中英双语沉浸式教学), págs. 518-533
Heritage language socialization in Chinese American immigrant families: prospective links to children’s heritage language proficiency
Stephen H. Chen, Qing Zhou, Yuuko Uchikoshi
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 8, 2021, págs. 1193-1209
Student attitudes and Cantonese proficiency in a Cantonese dual immersion school
Genevieve Leung, Yuuko Uchikoshi, Rosina Tong, Lu Yang
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 51, Nº. 3, 2018, págs. 596-616
Development of vocabulary in Spanish-speaking and Cantonese-speaking English language learners
Yuuko Uchikoshi
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 35, Nº 1, 2014, págs. 119-153
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados