InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Theater as a safe environment to start productive skills development in an EFL classroom
Bertha Ramos Holguín, Jahir Aguirre Morales, Angélica Palacios
Boletín Redipe, ISSN-e 2256-1536, Vol. 10, Nº. 8, 2021 (Ejemplar dedicado a: The compassionate look), págs. 410-421
English Language Teaching in Rural Areas: A New Challenge for English Language Teachers in Colombia
Bertha Ramos Holguín, Jahir Aguirre Morales
Cuadernos de Lingüística Hispánica, ISSN 0121-053X, Nº. 27, 2016, págs. 209-222
Materials Development in the Colombian Context: Some Considerations About Its Benefits and Challenges
Bertha Ramos Holguín, Jahir Aguirre Morales
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 21, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: HOW Vol 21, No 2 (October 2014/March 2015)), págs. 134-150
Bertha Ramos Holguín, Jahir Aguirre Morales, Carmen Matilde Hernández
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 19, Nº. 1, 2012 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 123-145
Fostering Skills to Enhance Critical Educators: A Pedagogical Proposal for Pre-service Teachers
Jahir Aguirre Morales, Bertha Ramos Holguín
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 18, Nº. 1, 2011 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 169-197
Guidance in Reading Strategies: A First Step Towards Autonomous Learning in a Semi-Distance Education Program
Jahir Aguirre Morales, Bertha Ramos Holguín
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 11, Nº. 1, 2009 (Ejemplar dedicado a: PROFILE 11, No1. Issues in Teachers' Professional Development), págs. 41-56
Understanding the Complexities of Self-Image in an EFL Rural Setting
Bertha Ramos Holguín, Jahir Aguirre Morales, Adrián Mauricio Pita Pabón
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2021. ISBN 978-958-660-472-7
Enhancing EFL speaking in rural settings: Challenge and opportunities for material developers
Bertha Ramos Holguín, Jahir Aguirre Morales, Nancy María Torres Cepeda
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018. ISBN 9789586604000
Student-teachers’ identity construction and its connection with student-centered approaches: a narrative study
Bertha Ramos Holguín, Jahir Aguirre Morales, Nancy María Torres Cepeda
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018. ISBN 9789586603997
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados