InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Teachers’ experiences of English-medium instruction in higher education: a cross case investigation of China, Japan and the Netherlands
Lijie Shao, Heath Rose
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 7, 2024, págs. 2801-2816
Beyond the threshold: Exploring English language proficiency, linguistic challenges, and academic language skills of Japanese students in an English medium instruction programme
Ikuya Aizawa, Heath Rose, Gene Thompson, Samantha Curle
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 4, 2023, págs. 837-861
English medium higher education in China: challenges and ELT support
Sihan Zhou, Jim McKinley, Heath Rose, Xin Xu
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Rethinking the roles of ELT in English-medium education in multilingual university settings), págs. 261-271
Linguistic imperialism: still a valid construct in relation to language policy for Irish Sign Language
Heath Rose, John Bosco Conama
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 17, Nº. 3, 2018, págs. 385-404
The Prevalence of Pedagogy-Related Research in Applied Linguistics: Extending the Debate
Heath Rose, Jim McKinley
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 38, Nº 4, 2017, págs. 599-604
Self-regulation in second language learning: an investigation of the Kanji-learning task
Heath Rose, Lesliey Harbon
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 46, Nº. 1, 2013, págs. 96-107
Reconceptualizing Strategic Learning in the Face of Self-Regulation: Throwing Language Learning Strategies out with the Bathwater
Heath Rose
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 33, Nº 1, 2012, págs. 92-98
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados