InstitucionesPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Learner autonomy as a defensible educational goal in modern language education
Borja Manzano Vázquez
Verbeia: Journal of English and Spanish Studies = revista de estudios filológicos, ISSN-e 2444-1333, Nº. 1, 2016, págs. 90-106
CLIL in three Spanish monolingual communities: the examples of Extremadura, Madrid and La Rioja
Borja Manzano Vázquez
Elia: Estudios de lingüística inglesa aplicada, ISSN 1576-5059, Nº. 15, 2015, págs. 135-158
Pedagogy for Autonomy in FLT: An Exploratory Analysis on its Implementation through Case Studies
Borja Manzano Vázquez
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 23, 2015, págs. 59-74
Lexical Transfer in the Written Production of a CLIL Group and a Non-CLIL Group
Borja Manzano Vázquez
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 14, Nº. 2, 2014, págs. 57-76
Implementing teach-back strategy as a tool for self-assessment in higher education
Borja Manzano Vázquez
Edunovatic2021. Conference proceedings: 6th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, 2021, ISBN 978-84-124511-2-2, págs. 283-284
Borja Manzano Vázquez
Edunovatic2021. Conference proceedings: 6th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, 2021, ISBN 978-84-124511-2-2, págs. 712-713
The notion of reflection in language in Teacher Education
Borja Manzano Vázquez
Crystals beneath the surface: Selected essays in honour of Celia M. Wallhead / Mauricio D. Aguilera Linde (ed. lit.), Margarita Carretero González (ed. lit.), 2018, ISBN 9788433864253, págs. 243-258
La Pedagogía de la experiencia en la reconceptualización de la formación para la profesión docente
Manuel Jiménez Raya, Borja Manzano Vázquez
International Conference Reconceptualizing the Professional Identity of European Teacher / Miguel-Ángel Ballesteros-Moscosio (ed. lit.), Francis Ries (ed. lit.), 2013, ISBN 978-84-939704-5-1, págs. 815-816
Teacher education for autonomy: A study of modern language student teachers’ professional development
Borja Manzano Vázquez
Tesis doctoral dirigida por Manuel Jiménez Raya (dir. tes.). Universidad de Granada (2017).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados