InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Narrative microstructure and macrostructure skills in Arabic diglossia: The case of Arab immigrant children in Canada
Abeer Asli-Badarneh, Kathleen Hipfner-Boucher, Xi Chen Bumgardner, Redab AlJanaideh, E. Saiegh-Haddad
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 27, Nº. 3, 2023, págs. 349-373
Redab Al-Janaideh, Kathleen Hipfner-Boucher, Patricia L. Cleave, Xi Chen
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 7, 2022, págs. 2495-2510
Acculturation through the lens of language: Syrian refugees in Canada and Germany
Katrin Lindner, Kathleen Hipfner-Boucher, Anna Yamashita, Claudia Maria Riehl, Mohcine Ait Ramdan, Xi Chen
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 41, Nº 6, 2020 (Ejemplar dedicado a: The Language, Literacy and Social Integration of Refugee Children and Youth), págs. 1351-1374
Grammatical gender-marking ability of multilingual children in French immersion
Klaudia Krenca, Kathleen Hipfner-Boucher, Xi Chen
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 5-6, 2020, págs. 968-983
Kathleen Hipfner-Boucher, Katie Lam, Xi Chen
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 6, 2015, págs. 1375-1391
Narrative abilities in subgroups of English language learners and monolingual peers
Kathleen Hipfner-Boucher, Trelani Milburn, Elaine Weitzman, Janice Greenberg, Janette Pelletier, Luigi Girolametto
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 19, Nº. 6, 2015, págs. 677-692
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados