Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Boosting college prospects among low-income students: Using self-affirmation to trigger motivation and a behavioral ladder to channel it
Omid Fotuhi, Phillip J. Ehret, Stephanie Kocsik, Geoffrey L. Cohen
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 122, Nº. 2, 2022, págs. 187-201
Stephanie L. Reeves, Marlone D. Henderson, Geoffrey L. Cohen, Rebecca R Steingut, Quinn Hirschi, David Scott Yeager
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 120, Nº. 1, 2021, págs. 1-15
J. Gover, Geoffrey L. Cohen, Jonathan E. Cook, Allison Master, Nancy Apfel, Wonhee Lee, Marlone D. Henderson, Stephanie L. Reeves, Jason A. Okonofua, Gregory M. Walton
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 117, Nº. 2, 2019, págs. 229-259
Loss of Institutional Trust Among Racial and Ethnic Minority Adolescents: A Consequence of Procedural Injustice and a Cause of Life-Span Outcomes
David Scott Yeager, Valerie Purdie-Vaughns, Sophia Yang Hooper, Geoffrey L. Cohen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 2, 2017, págs. 658-676
Instructional interventions that motivate classroom learning.
Xiaodong Lin-siegler, Carol S. Dweck, Geoffrey L. Cohen
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Motivating Classroom Learning), págs. 295-299
The psychology of the affirmed learner: Spontaneous self-affirmation in the face of stress
Shannon T. Brady, Stephanie L. Reeves, Julio García, Valerie Purdie-Vaughns, Jonathan E. Cook, Suzanne Taborsky-Barba, Sarah Tomasetti, Eden M. Davis, Geoffrey L. Cohen
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Motivating Classroom Learning), págs. 353-373
René F. Kizilcec, Emily Schneider, Geoffrey L. Cohen, Daniel A. McFarland
eLearning Papers, ISSN-e 1887-1542, Nº. 37 (This special issue of the eLearning Papers is based on the contributions made to the EMOOCS 2014 con), 2014 (Ejemplar dedicado a: Experiences and best practices in and around MOOCs)
Peer Contagion of Aggression and Health Risk Behavior Among Adolescent Males: An Experimental Investigation of Effects on Public Conduct and Private Attitudes
Geoffrey L. Cohen, Mitchell J. Prinstein
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 4, 2006, págs. 967-983
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados