Periodo de publicación recogido
|
|
|
Microinclusions: Treating women as respected work partners increases a sense of fit in technology companies
Gregg Muragishi, Lauren J. Aguilar, Priyanka B. Carr, Gregory M. Walton
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 126, Nº. 3, 2024, págs. 431-460
Paul A. O'Keefe, E.J. Horberg, Carol S. Dweck, Gregory M. Walton
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 6, 2023, págs. 859-876
Social norms govern what behaviors come to mind: And what do not.
David A. Kalkstein, Cayce J. Hook, Bridgette Martin Hard, Gregory M. Walton
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 124, Nº. 6, 2023, págs. 1203-1229
A threatening opportunity: The prospect of conversations about race-related experiences between Black and White friends
Kiara Sanchez, David A. Kalkstein, Gregory M. Walton
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 122, Nº. 5, 2022, págs. 853-872
Rehumanizing the self after victimization: The roles of forgiveness versus revenge
Karina Schumann, Gregory M. Walton
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 122, Nº. 3, 2022, págs. 469-492
Lauren C. Howe, Priyanka B. Carr, Gregory M. Walton
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 121, Nº. 2, 2021, págs. 215-238
J. Gover, Geoffrey L. Cohen, Jonathan E. Cook, Allison Master, Nancy Apfel, Wonhee Lee, Marlone D. Henderson, Stephanie L. Reeves, Jason A. Okonofua, Gregory M. Walton
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 117, Nº. 2, 2019, págs. 229-259
Using design thinking to improve psychological interventions: The case of the growth mindset during the transition to high school
David Scott Yeager, Carissa Romero, Dave Paunesku, Chris S. Hulleman, Barbara Schneider, Cintia Hinojosa, Hae Yeon Lee, Joseph O'Brien, Kate Flint, Alice Roberts, Jill Trott, Daniel Greene, Gregory M. Walton, Carol S. Dweck
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Motivating Classroom Learning), págs. 374-391
Gregory M. Walton, Christine Logel, Jennifer M. Peach, Steven J. Spencer, Mark P. Zanna
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 468-485
Implicit theories about willpower predict self-regulation and grades in everyday life
Veronika Job, Gregory M. Walton, Katharina Bernecker, Carol S. Dweck
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 108, Nº. 4, 2015, págs. 637-647
Mind-set interventions are a scalable treatment for academic underachievement
David Paunesku, Gregory M. Walton, Carissa Romero, Eric N. Smith, David Scott Yeager, Carol S. Dweck
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 6, 2015, págs. 784-793
Gregory M. Walton, Shannon T. Brady
Applications of Social Psychology: How Social Psychology Can Contribute to the Solution of Real-World Problems / Joseph P. Forgas (ed. lit.), William D. Crano (ed. lit.), Klaus Fiedler (ed. lit.), 2020, ISBN 9780367418335, págs. 58-81
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados