InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The potential of relevance interventions for scaling up: A cluster-randomized trial testing the effectiveness of a relevance intervention in math classrooms
Hanna Gaspard, Cora Parrisius, Heide Piesch, Markus Kleinhansl, Eike Wille, Benjamin Nagengast, Ulrich Trautwein, Chris S. Hulleman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 8, 2021, págs. 1507-1528
More useful or not so bad?: Examining the effects of utility value and cost reduction interventions in college physics
Emily Q. Rosenzweig, Allan Wigfield, Chris S. Hulleman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 166-182
Making connections: Replicating and extending the utility value intervention in the classroom
Chris S. Hulleman, Jeff J. Kosovich, Kenneth E. Barron, David B. Daniel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 3, 2017, págs. 387-404
Using design thinking to improve psychological interventions: The case of the growth mindset during the transition to high school
David Scott Yeager, Carissa Romero, Dave Paunesku, Chris S. Hulleman, Barbara Schneider, Cintia Hinojosa, Hae Yeon Lee, Joseph O'Brien, Kate Flint, Alice Roberts, Jill Trott, Daniel Greene, Gregory M. Walton, Carol S. Dweck
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Motivating Classroom Learning), págs. 374-391
Christopher S. Rozek, Janet S. Hyde, Ryan C. Svoboda, Chris S. Hulleman, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 195-206
The role of goal attainment expectancies in achievement goal pursuit
Corwin Senko, Chris S. Hulleman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 2, 2013, págs. 504-521
Enhancing interest and performance with a utility value intervention
Chris S. Hulleman, Olga Godes, Bryan L. Hendricks, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 4, 2010, págs. 880-895
Céline Darnon, Fabrizio Butera, Gabriel Mugny, Alain Quiamzade, Chris S. Hulleman
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 24, Nº 4, 2009, págs. 423-434
Task values, achievement goals, and interest: An integrative analysis
Chris S. Hulleman, Amanda M. Durik, Shaun B. Schweigert, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 2, 2008, págs. 398-416
Motivation interventions in education: bringing theory, research and practice
Chris S. Hulleman, Kenn E. Barron
Handbook of educational psychology, 2016, ISBN 978-0-415-89482-1, págs. 160-171
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados