Periodo de publicación recogido
|
|
|
A prosocial value intervention in gateway STEM courses.
Judith M. Harackiewicz, Cameron A. Hecht, Michael W. Asher, Patrick N. Beymer, Liana Lamont, Natalie S. Wheeler, Nicole M. Else-Quest, Stacy J. Priniski, Jessi L. Smith, Janet S. Hyde, Dustin B. Thoman
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 125, Nº. 6, 2023, págs. 1265-1307
Improving performance and retention in introductory biology with a utility-value intervention
Elizabeth A. Canning, Judith M. Harackiewicz, Stacy J. Priniski, Cameron A. Hecht, Yoi Tibbetts, Janet S. Hyde
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 6, 2018, págs. 834-849
Attitudes and Social Cognition: Affirming independence: Exploring mechanisms underlying a values affirmation intervention for first-generation students.
Yo Tibbetts, Judith M. Harackiewicz, Elizabeth A. Canning, Jilana S. Boston
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 110, Nº. 5, 2016, págs. 635-659
Closing achievement gaps with a utility-value intervention:: Disentangling race and social class.
Judith M. Harackiewicz, Elizabeth A. Canning, Yoi Tibbetts, Stacy J. Priniski, Janet S. Hyde
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 111, Nº. 5, 2016, págs. 745-765
Christopher S. Rozek, Janet S. Hyde, Ryan C. Svoboda, Chris S. Hulleman, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 195-206
Closing the social class achievement gap for first-generation students in undergraduate biology
Judith M. Harackiewicz, Elizabeth A. Canning, Yoi Tibbetts, Cynthia J. Giffen, Seth S. Blair, Douglas I. Rouse, Janet S. Hyde
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 375-389
Task values, achievement goals, and interest: An integrative analysis
Chris S. Hulleman, Amanda M. Durik, Shaun B. Schweigert, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 2, 2008, págs. 398-416
The role of achievement goals in the development of interest: Reciprocal relations between achievement goals, interest, and performance
Judith M. Harackiewicz, Amanda M. Durik, Kenneth E. Barron, Lisa Linnenbrink-Garcia, John M. Tauer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 1, 2008, págs. 105-122
Different strokes for different folks: How individual interest moderates the effects of situational factors on task interest
Amanda M. Durik, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 3, 2007, págs. 597-610
Regulation of Achievement Goals: The Role of Competence Feedback
Corwin Senko, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 97, Nº. 3, 2005, págs. 320-336
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados