Periodo de publicación recogido
|
|
|
Building word-problem solving and working memory capacity: A randomized controlled trial comparing three intervention approaches
Lynn S. Fuchs, Douglas Fuchs, Sonya K. Sterba, Marcia Barnes, Pamela M. Seethaler, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 7, 2022, págs. 1633-1653
Alternative paths to improved word-problem performance: An advantage for embedding prealgebraic reasoning instruction within word-problem intervention
Sarah R. Powell, Katherine A. Berry, Anna-Mária Fall, Greg Roberts, Lynn S. Fuchs, Marcia Barnes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 898-910
Marcia Barnes, Nathan H. Clemens, Anna-Mária Fall, Greg Roberts, Alice Klein, Prentice Starkey, Bruce D. McCandliss, Tricia Zucker, Kylie Flynn
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 4, 2020, págs. 685-700
The influence of properties of the test and their interactions with reader characteristics on reading comprehension: an explanatory item response study
Paulina A. Kulesz, David J. Francis, Marcia Barnes, Jack M. Fletcher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 8, 2016, págs. 1078-1097
A meta-analysis of mathematics and working memory: Moderating effects of working memory domain, type of mathematics skill, and sample characteristics
Peng Peng, Jessica M. Namkung, Marcia Barnes, Congying Sun
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 4, 2016, págs. 455-473
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados