InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Building word-problem solving and working memory capacity: A randomized controlled trial comparing three intervention approaches
Lynn S. Fuchs, Douglas Fuchs, Sonya K. Sterba, Marcia Barnes, Pamela M. Seethaler, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 7, 2022, págs. 1633-1653
Closing the word-problem achievement gap in first grade: Schema-based word-problem intervention with embedded language comprehension instruction
Lynn S. Fuchs, Pamela M. Seethaler, Sonya K. Sterba, Caitlin F. Craddock, Douglas Fuchs, Donald L. Compton, David C. Geary, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 1, 2021, págs. 86-103
Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Lynn S. Fuchs, David C. Geary, Donald L. Compton, Douglas Fuchs, Christopher Schatschneider, Carol L. Hamlett, Jacqueline DeSelms, Pamela M. Seethaler, Julie Wilson, Caitlin F. Craddock, Joan D. Bryant, Kurstin Luther, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 1, 2013, págs. 58-77
Pamela M. Seethaler, Lynn S. Fuchs, Douglas Fuchs, Donald L. Compton
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 1, 2012, págs. 224-234
A Framework for remediating number combination deficits
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Paul T. Cirino, Jack M. Fletcher
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 76, Nº. 2, 2010, págs. 135-156
The predictive utility of kindergarten screening for math difficulty
Pamela M. Seethaler, Lynn S. Fuchs
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 77, Nº. 1, 2010, págs. 37-59
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Paul T. Cirino, Jack M. Fletcher, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Rebecca O. Zumeta
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 3, 2009, págs. 561-576
Lynn S. Fuchs, Pamela M. Seethaler, Sarah R. Powell, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Jack M. Fletcher
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 74, Nº. 2, 2008, págs. 155-173
Lynn S. Fuchs, Douglas Fuchs, Donald L. Compton, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Andrea M. Capizzi, Christopher Schatschneider, Jack M. Fletcher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 29-43
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados