Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Effect of Supplemental Reading Instruction on Fluency Outcomes for Children With Down Syndrome: A Closer Look at Curriculum-Based Measures
Seth A. King, Derek B. Rodgers, Christopher J. Lemons
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 88, Nº. 4, 2022, págs. 421-441
Comparing Schedules of Progress Monitoring Using Curriculum-Based Measurement in Reading: A Replication Study
Samantha A. Gesel, Christopher J. Lemons
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 1, 2020, págs. 92-112
Reading comprehension and co-teaching practices in Middle School English Language Arts classrooms
Jade Wexler, Devin M. Kearns, Christopher J. Lemons, Marisa Mitchell, Erin Clancy, Kimberly A. Davidson, Anne Sinclair, Yan Wei
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 84, Nº. 4, 2018, págs. 384-402
Comparision of Mathematics Performance of Children and Adolescents with and without Down Syndrome
Seth A. King, Sarah R. Powell, Christopher J. Lemons, Kimberly A. Davidson
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 52, Nº. 2, 2017, págs. 208-222
Math interventions for students with autism spectrum disorder: A est-evidence synthesis
Seth A. King, Christopher J. Lemons, Kimberly A. Davidson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 4, 2016, págs. 443-462
Christopher J. Lemons, Naomi Zigmond, Amanda M. Kloo, David R. Hill, Alicia A. Mrachko, Matthew F. Paterra, Thomas J. Bost, Shawn M. Davis
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 4, 2013, págs. 408-426
Effectiveness of decoding and phonological awareness interventions for children with down syndrome
Christopher J. Lemons, Alicia A. Mrachko, Douglas e. Kostewicz, Matthew F. Paterra
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 1, 2012, págs. 67-90
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados