Periodo de publicación recogido
|
|
|
Individually endorsed and socially shared normative beliefs on acculturation: Resources and risk factors for academic and psychosocial adjustment in mid-adolescence
Jürgen Baumert, Malte Jansen, Michael Becker, Marko Neumann, Olaf Köller, Kai Maaz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 4, 2023, págs. 589-608
Dimensional comparison effects on (gendered) educational choices
Malte Jansen, Michael Becker, Marko Neumann
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 2, 2021, págs. 330-350
Comparing apples and oranges: Curricular intensification reforms can change the meaning of students’ grades!
Nicolas Hübner, Wolfgang Wagner, Jan Hochweber, Marko Neumann, Benjamin Nagengast
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 204-220
Michael Becker, Marko Neumann
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 6, 2018, págs. 882-897
Is early ability grouping good for high-achieving students’ psychosocial development?: Effects of the transition into academically selective schools
Michael Becker, Marko Neumann, Julia Tetzner, Susanne Böse, Henrike Knoppick, Kai Maaz, Jürgen Baumert, Rainer Lehmann
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 555-568
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados