Periodo de publicación recogido
|
|
|
Individually endorsed and socially shared normative beliefs on acculturation: Resources and risk factors for academic and psychosocial adjustment in mid-adolescence
Jürgen Baumert, Malte Jansen, Michael Becker, Marko Neumann, Olaf Köller, Kai Maaz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 4, 2023, págs. 589-608
Effects of student composition in school on young adults’ educational pathways
Luise von Keyserlingk, Michael Becker, Malte Jansen, Kai Maaz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 6, 2020, págs. 1261-1272
Leaving the pond—Choosing an ocean: Effects of student composition on STEM major choices at university
Luise von Keyserlingk, Michael Becker, Malte Jansen, Kai Maaz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 4, 2020, págs. 751-764
Is early ability grouping good for high-achieving students’ psychosocial development?: Effects of the transition into academically selective schools
Michael Becker, Marko Neumann, Julia Tetzner, Susanne Böse, Henrike Knoppick, Kai Maaz, Jürgen Baumert, Rainer Lehmann
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 555-568
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados