InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Development of the CECER-DLL child and family questionnaire: a new tool for documenting the language and literacy experiences of Latino/a dual language learners
Carol Scheffner Hammer, Lauren M. Cycyk, Shelley E. Scarpino, Karen A. Jury, Brook E. Sawyer
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 6, 2022, págs. 2018-2040
The narrative macrostructure production of Spanish–English bilingual preschoolers: Within- and cross-language relations
Dana Bitetti, Carol Scheffner Hammer, Lisa M. López
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 41, Nº 1, 2020, págs. 79-106
Documenting bilingual experiences in the early years: Using the CECER-DLL Child and Family and Teacher Questionnaires
Dina C. Castro, Carol Scheffner Hammer, Ximena Franco, Lauren M. Cycyk, Shelley E. Scarpino, Margaret R. Burchinal
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 23, Nº 5, 2020, págs. 958-963
Mothers’ depressive symptoms and their children’s Turkish heritage language vocabulary development
Jessica A. Willard, Carol Scheffner Hammer, Dana Bitetti, Lauren M. Cycyk, Birgit Leyendecker
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 23, Nº. 1, 2019, págs. 71-86
Changes in language usage of Puerto Rican mothers and their children: Do gender and timing of exposure to English matter?
Carol Scheffner Hammer, Frank Lawrence, Barbara Rodriguez, Megan Dunn Davison, Adele W. Miccio
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 32, Nº 2, 2011, págs. 275-297
Exposure to English Before and After Entry into Head Start: Bilingual Children's Receptive Language Growth in Spanish and English
Carol Scheffner Hammer, Frank Lawrence, Adele W. Miccio
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 11, Nº. 1, 2008, págs. 30-56
Understanding Storytelling Among African American Children: Tempii Champion. Mahwah, N
Carol Scheffner Hammer
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 24, Nº. 6, 2003, págs. 560-561
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados