InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Main Challenges of EMI at the UCLM: Teachers’ Perceptions on Language Proficiency, Training and Incentives
Esther Nieto Moreno de Diezmas, Alicia Fernández Barrera
Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses: RAEI, ISSN-e 2171-861X, ISSN 0214-4808, Nº. 34, 2021 (Ejemplar dedicado a: English Medium Instruction (EMI) Teacher Training in Higher Education / coord. por Teresa Morell Moll, Ksenia Volchenkova), págs. 39-61
Doing CLIL in the Science Classroom: a Critical Sociolinguistic Ethnography in La Mancha Secondary Schools
Alicia Fernández Barrera
Foro de Educación, ISSN-e 1698-7802, ISSN 1698-7799, Nº. 27, 2019 (Ejemplar dedicado a: Perspectivas etnográficas de la enseñanza y aprendizaje en contextos multilingües), págs. 37-63
The ‘native speaker effects’ in the construction of elite bilingual education in Castilla-La Mancha: tensions and dilemmas
Ana María Relaño Pastor, Alicia Fernández Barrera
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 5, 2019 (Ejemplar dedicado a: Elite Multilingualism: Discourses, Practices, and Debates), págs. 421-435
An interview with Thomas Morton on CLIL methodology in Spain
Alicia Fernández Barrera
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 11, Nº. 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: February/March 2018), págs. 96-104
Competing Bilingual Schools in La Mancha City: Teachers’ Responses to Neoliberal Language Policy and CLIL Practices
Ana María Relaño Pastor, Alicia Fernández Barrera
Foro de Educación, ISSN-e 1698-7802, ISSN 1698-7799, Nº. 25, 2018 (Ejemplar dedicado a: Educación, Sociedad y Élites), págs. 283-309
Alicia Fernández Barrera
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 10, Nº. 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: Language Ideologies and Teaching in Multilingual Contexts), págs. 41-58
Lecturers’ perspectives on emi sustainability in Castilla-la Mancha: policies, strategies and practices
Esther Nieto Moreno de Diezmas, Alicia Fernández Barrera
III Simposio del grupo regional ICLHE España: diferentes perspectivas sobre la sostenibilidad de ICLHE en la educación superior española / María del Mar Sánchez Pérez (ed. lit.), Irene Rivera Trigueros (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1351-145-0, pág. 11
"REMARE-EMI": repositorio bilingüe online para fomentar la internacionalización y la innovación docente universitaria
Esther Nieto Moreno de Diezmas, Alicia Fernández Barrera
Investigaciones emergentes de nuevo cuño / coord. por Ana María Botella Nicolás, Juan Enrique Gonzálvez Vallés, Aixa Ofelia Rivero-Guerra, 2022, ISBN 978-84-1124-316-2, págs. 467-479
Tecnologías Integradas en la Didáctica de Lenguas Extranjeras (TIDLE)
Justine Martin (aut.), María Isabel Jiménez González (aut.), Alicia Fernández Barrera (aut.), Claude Duée (aut.)
Ministerio de Educación y Formación Profesional, 2019. ISBN 978-84-369-5922-2
Bilingual education in spain: a critical sociolinguistic ethnography of clil in castilla-la mancha
Alicia Fernández Barrera
Tesis doctoral dirigida por Ana María Relaño Pastor (dir. tes.). Universidad de Castilla-La Mancha (2019).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados