InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Spinning the cube with technologies
Lingguo Bu, Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.), Robert Lochel (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 7, 2019 (Ejemplar dedicado a: Motivating mathematics: Why do you do what you do?), págs. 551-554
Gemma F. Mojica, Christina N. Azmy, Hollylynne Stohl Lee, Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.), Robert Lochel (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 6, 2019, págs. 473-476
Using PhET simulations in the mathematics classroom
Michelle Meadows, Joanne Caniglia, Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.), Robert Lochel (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 5, 2019, págs. 386-389
Reaching deep conceptual understanding through technology
Caitlin Riegel, Maritza M. Branker, Taylor Gibson (coord.), Robert Lochel (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 4, 2019, págs. 307-311
Promoting student understanding through virtual manipulatives
Lindsay Reiten, Robert Lochel (coord.), Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 7, 2018, págs. 545-548
Statistical simulation with web-based apps
Anne Larson Quinn, Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.), Robert Lochel (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 6, 2018, págs. 466-469
Mathematics of motion using Geogebra
Sirin Budak, Nesrin Sahin, Bulent Dogan, Robert Lochel (coord.), Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 5, 2018, págs. 382-384
Learning to program with SoloLearn
Anne Larson Quinn, Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.), Robert Lochel (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 3, 2018 (Ejemplar dedicado a: Tool kit for early-carrer teachers), págs. 226-230
Arthur N. Divito, Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 2, 2018, págs. 147-149
Collecting simulation data with google forms
Wayne Nirode, Robert Lochel (coord.), Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 1, 2018, págs. 67-70
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados