Periodo de publicación recogido
|
|
|
What public media reveals about MOOCs: A systematic analysis of JOUR reports.
Vitomir Kovanović, Srećko Joksimović, Dragan Gašević, George Siemens, Marek Hatala
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 3, 2015, págs. 510-527
Ontology mappings to improve learning resource search.
Dragan Gašević, Marek Hatala
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 37, Nº. 3, 2006, págs. 375-389
When to Intervene?: Utilizing Two Facets of Temporality in Students’ SRL Processes in a Programming Course
Sina Nazeri, Marek Hatala, Fatemeh Salehian Kia
LAK23 Conference Proceeding: 13th International Learning Analytics and Knowledge Conference / coord. por Isabel Hilliger, Hassan Khosravi, Bart Rienties, Shane Dawson, 2023, ISBN 978-1-4503-9865-7, págs. 293-302
How Students’ Emotion and Motivation Changes After Viewing Dashboards with Varied Social Comparison Group: A Qualitative Study
Kimia Aghaei, Marek Hatala, Alireza Mogharrab
LAK23 Conference Proceeding: 13th International Learning Analytics and Knowledge Conference / coord. por Isabel Hilliger, Hassan Khosravi, Bart Rienties, Shane Dawson, 2023, ISBN 978-1-4503-9865-7, págs. 663-669
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados