Periodo de publicación recogido
|
|
|
Talking to Prof. Dr Frist Osterwalder. Education and schooling are subject to intentional, moral and political decisions: The only way to deal with this matter of fact, scientifically, and from a distant perspective is through a serious historicization
Michaela Vogt, Annemarie Augschöll Blasbichler
Espacio, Tiempo y Educación, ISSN-e 2340-7263, Vol. 10, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: The history of residential colleges: spaces of assistance, education and sociocultural movement), págs. 235-241
Historical research in education: Understanding contemporary situations and conditions through analysis of the relevant history. An Interview with the Lucien Criblez
Michaela Vogt, Annemarie Augschöll Blasbichler
Espacio, Tiempo y Educación, ISSN-e 2340-7263, Vol. 8, Nº. 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Social movements and currents of pedagogical renewal (19th-20th century)), págs. 251-257
Michaela Vogt, Annemarie Augschöll Blasbichler
Espacio, Tiempo y Educación, ISSN-e 2340-7263, Vol. 8, Nº. 1, 2021 (Ejemplar dedicado a: History of education and childhood: problematizing themes and sources), págs. 309-314
Annemarie Augschöll Blasbichler, Michaela Vogt
Espacio, Tiempo y Educación, ISSN-e 2340-7263, Vol. 7, Nº. 2 (July-December), 2020 (Ejemplar dedicado a: Mobility of Scholars, Expansion of Linguistic / Cognitive Space, and Translation. Asian Education in Modern Time), págs. 235-247
Interview with Heinz-Elmar Tenorth
Annemarie Augschöll Blasbichler, Michaela Vogt
Espacio, Tiempo y Educación, ISSN-e 2340-7263, Vol. 5, Nº. 2, 2018 (Ejemplar dedicado a: Diversity and trans-national connections in the history of modern education in Asia), págs. 239-243
Annemarie Augschöll Blasbichler
La Práctica Educativa. Historia, Memoria y Patrimonio / Sara González (ed. lit.), Juri Meda (ed. lit.), Xavier Motilla Salas (ed. lit.), Luigiaurelio Pomante (ed. lit.), 2018, ISBN 978-84-948270-6-8, págs. 1063-1072
Annemarie Augschöll Blasbichler
School exercise books: a complex source for a history of the approach to schooling and education in the 19th and 20th centuries: proceedings of a conference held in Macerata, Italy, Sept. 26-29, 2007 / Juri Meda (ed. lit.), Roberto Sani (ed. lit.), Davide Montino (ed. lit.), Vol. 1, 2010 (Vol. 1), ISBN 9788859607243, págs. 169-174
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados