Periodo de publicación recogido
|
|
|
Jolanda Hermanns, Alexandra Bresler, Helen Kunold
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 11, 2023, págs. 4249-4260
David Keller, Jolanda Hermanns
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 10, 2023, págs. 3818-3824
Newly Designed Laboratory Course for Preservice Chemistry Teachers: Do the Students Rate Their Practical Skills As Relevant for Their Future Profession?
Jolanda Hermanns, Lisa Zöllner, Clara Filschke
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 11, 2022, págs. 3713-3722
The Task Navigator Following the STRAKNAP Concept: Development, Application, and Evaluation of a New Scaffold to Support Nonmajor Chemistry Students while Solving Tasks in Organic Chemistry
Jolanda Hermanns
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 4, 2021, págs. 1077-1087
Training OC: A New Course Concept for Training the Application of Basic Concepts in Organic Chemistry
Jolanda Hermanns
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 2, 2021, págs. 374-384
Online Teaching in the Course “Organic Chemistry” for Nonmajor Chemistry Students: From Necessity to Opportunity
Jolanda Hermanns, Bernd Schmidt, Ingrid Glowinski, David Keller
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 3140-3146
Jolanda Hermanns, Bernd Schmidt
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 1, 2019, págs. 47-52
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados