Periodo de publicación recogido
|
|
|
Case Study:: Sauce for the Goose? ‐AMulti‐level Pedagogical Pilot
John Cowan
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 31, Nº 4, 1994, págs. 325-329
Case Study:: Diminishing Lists of Questions–A Technique for Curriculum Design and Formative Evaluation
John Cowan, Judith George
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 29, Nº 2, 1992, págs. 118-123
Opinion:: Self‐help Continuing Professional Development Groups in the Workplace — A Case Study to Determine their Potential and Viability
Anna Garry, John Cowan
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 29, Nº 1, 1992, págs. 64-69
Case Study:: Four Fatal Errors Equal One Lesson Learnt?
John Cowan
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 26, Nº 2, 1989, págs. 145-148
Opinion:: Formative Evaluation of Study Skills Workshops ‐ an Unsolved Problem
John Cowan, Judith George
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 26, Nº 1, 1989, págs. 56-59
Learning from Mistakes:: a Pragmatic Approach to Education for Capability
John Cowan
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 21, Nº 4, 1984, págs. 256-261
Improving the Recorded Protocol
John Cowan
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 17, Nº 3, 1980, págs. 160-163
Identification of Standard Game Forms with Definable Objectives
John Cowan
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 11, Nº 4, 1974, págs. 192-196
MOCO—A Structural Game for Undergraduates
John Cowan, John Morton
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 10, Nº 4, 1973, págs. 267-273
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados