Periodo de publicación recogido
|
|
|
Automated Text Analysis of Organic Chemistry Students’ Written Hypotheses
Amber J. Dood, Field M. Watts, Megan C. Connor, Ginger V. Shultz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 3, 2024, págs. 807-818
Measuring the Association of Departmental Climate around Teaching with Adoption of Evidence-Based Instructional Practices: A National Survey of Chemistry Faculty Members
Megan C. Connor, Jeffrey R. Raker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3462-3476
Goals for the Undergraduate Instructional Inorganic Chemistry Laboratory When Course-Based Undergraduate Research Experiences Are Implemented: A National Survey
Megan C. Connor, Justin M. Pratt, Jeffrey R. Raker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 12, 2022, págs. 4068-4078
Instrumentation Use in Postsecondary Instructional Chemistry Laboratory Courses: Results from a National Survey
Megan C. Connor, Jeffrey R. Raker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 9, 2022, págs. 3143-3154
The Postsecondary Inorganic Chemistry Instructional Laboratory Curriculum: Results from a National Survey
Jeffrey R. Raker, Justin M. Pratt, Megan C. Connor, Sheila R. Smith, Joanne L. Stewart, Barbara A. Reisner, Anne K. Bentley, Shirley Lin, Chip Nataro
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 5, 2022, págs. 1971-1981
Modernizing the Analytical Chemistry Laboratory: The Design and Implementation of a Modular Protein-Centered Course
Amanda L. Smythers, Megan M. Ford, Dakota G. Hawkins, Megan C. Connor, Kylie C. Lawrence, Caroline R. Stanton, Alton C. Gayton, Leslie M. Hicks
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 5, 2021, págs. 1645-1652
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados