InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Feelings of Shame in a First Semester Organic Chemistry Course: Associations between Shame and Examination Performance for Multiple Learner Groups
Stephanie J. H. Frost, Justin M. Pratt, Daniel Cruz Ramírez de Arellano, Kimberly Bliss Roche, Jeffrey R. Raker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 10, 2024, págs. 4136-4148
Barbara A. Reisner, Melissa M. Kinkaid, Justin M. Pratt, Anne K. Bentley, Joanne L. Stewart, Sheila R. Smith, Jeffrey R. Raker, Shirley Lin
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 2, 2024, págs. 456-466
Cognitively Loaded: An Investigation of Educational Chemistry YouTube Videos’ Adherence to Mayer’s Multimedia Principles
KatieMarie Magnone, Jennifer A. Ebert, Rachel Creeden, Grace Karlock, Morgan Loveday, Evan Blake, Justin M. Pratt, Adam G. L. Schafer, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 2, 2023, págs. 432-441
Goals for the Undergraduate Instructional Inorganic Chemistry Laboratory When Course-Based Undergraduate Research Experiences Are Implemented: A National Survey
Megan C. Connor, Justin M. Pratt, Jeffrey R. Raker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 12, 2022, págs. 4068-4078
The Postsecondary Inorganic Chemistry Instructional Laboratory Curriculum: Results from a National Survey
Jeffrey R. Raker, Justin M. Pratt, Megan C. Connor, Sheila R. Smith, Joanne L. Stewart, Barbara A. Reisner, Anne K. Bentley, Shirley Lin, Chip Nataro
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 5, 2022, págs. 1971-1981
Barbara A. Reisner, Cole L. Pate, Melissa M. Kinkaid, Daniel M. Paunovic, Justin M. Pratt, Joanne L. Stewart, Jeffrey R. Raker, Anne K. Bentley, Shirley Lin, Sheila R. Smith
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 4, 2020, págs. 1181-1189
Goodwill without Guidance: College Student Outreach Practitioner Training
Justin M. Pratt, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 414-422
“You Lose Some Accuracy When You’re Dumbing it Down”: Teaching and Learning Ideas of College Students Teaching Chemistry through Outreach
Justin M. Pratt, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 2, 2019, págs. 203-212
College Students Teaching Chemistry through Outreach: Conceptual Understanding of the Elephant Toothpaste Reaction and Making Liquid Nitrogen Ice Cream
Justin M. Pratt, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 12, 2018, págs. 2091-2102
Characterizing the Landscape: Collegiate Organizations’ Chemistry Outreach Practices
Justin M. Pratt, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 1, 2018, págs. 7-16
Justin M. Pratt, James P. Birk, David L. Tierney, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 12, 2017, págs. 1952-1959
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados