Periodo de publicación recogido
|
|
|
On Language Learner Agency: A Complex Dynamic Systems Theory Perspective
Diane Larsen-Freeman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 0, 2019, págs. 61-79
Looking ahead: future directions in, and future research into, second language acquisition
Diane Larsen-Freeman
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 51, Nº. 1, 2018, págs. 55-72
Diane Larsen-Freeman
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 50, Nº 3, 2017, págs. 425-437
Research into practice: Grammar learning and teaching
Diane Larsen-Freeman
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 48, Nº 2, 2015, págs. 263-280
Diane Larsen-Freeman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 98, Nº 2, 2014, págs. 665-666
Complex, dynamic systems: A new transdisciplinary theme for applied linguistics?
Diane Larsen-Freeman
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 45, Nº 2, 2012, págs. 202-214
Adjusting Expectations: The Study of Complexity, Accuracy, and Fluency in Second Language Acquisition
Diane Larsen-Freeman
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 30, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Complexity, Accuracy and Fluency (CAF) in Second Language Acquisition Research), págs. 579-589
Research Methodology on Language Development from a Complex Systems Perspective
Diane Larsen-Freeman, Lynne Cameron
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 2, 2008, págs. 200-213
Does TESOL Share Theories With Other Disciplines?
Diane Larsen-Freeman
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 42, Nº. 2, 2008, págs. 291-293
Diane Larsen-Freeman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 10, Nº 1, 2007, págs. 35-37
Reflecting on the Cognitive–Social Debate in Second Language Acquisition
Diane Larsen-Freeman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 91, Nº 0, 2007, págs. 773-787
Diane Larsen-Freeman
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 27, Nº 4, 2006, págs. 590-619
Susan M. Gass, Joan Kelly Hall, Diane Larsen-Freeman, Johannes Wagner
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 88, Nº 4, 2004, págs. 597-616
Ikertzeko jarrera: TESOL zientzia gisa
Diane Larsen-Freeman
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, ISSN-e 2530-3287, ISSN 1136-5714, Año 21, Nº. 53, 2003, págs. 103-108
Diane Larsen-Freeman
Studies in second language acquisition, ISSN 0272-2631, Vol. 24, Nº 2, 2002, págs. 275-286
Implications of the morpheme studies for second language acquisition
Diane Larsen-Freeman
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 39-40, 1978, págs. 93-102
Using Tasks to Teach Formulaic Sequences: Interindividual and Intraindividual Variation
Hoa Nguyen, Diane Larsen-Freeman
Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching / coord. por Mohammad Javad Ahmadian, María del Pilar García Mayo, 2018, ISBN 9781501511479, págs. 167-194
Second Language Acquisition and the Issue of Fossilization: There Is No End, and There Is No State
Diane Larsen-Freeman
Studies of Fossilization in Second Language Acquisition / coord. por ZhaoHong Han, Terence Odlin, 2006, ISBN 1-85359-836-4, págs. 189-200
Introducción al estudio de la adquisición de segundas lenguas
Diane Larsen-Freeman, Michael H. Long
Gredos, 1994. ISBN 84-249-1664-6
Ha sido reseñado en:
Ana María Ruiz Martínez (res.)
REALE: Revista de Estudios de Adquisición de la Lengua Española, ISSN 1133-6978, Nº 3, 1995, págs. 149-155
Introducción al estudio de la adquisición de segundas lenguas
Susana Pastor Cesteros (res.)
Cuadernos Cervantes de la lengua española, ISSN 1134-9468, Año nº 5, Nº 22, 1999, págs. 48-48
Teknikak eta printzipioak hizkuntz irakaskuntzan
Diane Larsen-Freeman
Donostia : Habe, 1987. ISBN 84-7542-442-2
Techniques and principles in language teaching
Diane Larsen-Freeman
New York ; Oxford : Oxford University, cop. 1986. ISBN 0-19-434133-X
Ha sido reseñado en:
Journal of English Studies, ISSN 1576-6357, Nº 3, 2001-2002, págs. 277-281
Techniques and principles in language teaching. (2nd edn.),: How languages are learned. (Rev. edn.)
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 5, Nº. 3, 2001, págs. 265-269
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados