InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Yucel Yilmaz, Gisela Grañena
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 3, 2019, págs. 686-702
Cognitive aptitudes for implicit and explicit learning and information-processing styles: An individual differences study
Gisela Grañena
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 37, Nº 3, 2016, págs. 577-600
Yucel Yilmaz, Gisela Grañena
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 19, Nº 1, 2016, págs. 147-161
Language aptitude and long-term achievement in early childhood L2 learners
Gisela Grañena
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 35, Nº 4, 2014 (Ejemplar dedicado a: Complexities and interactions of age in second language learning: broadening the research agenda), págs. 483-503
Appeals for Assistance and Incorporation of Feedback in Foreign Language Interaction: The Role of Age and Proficiency Level
Gisela Grañena
Miscelánea: A journal of english and american studies, ISSN 1137-6368, Nº 27, 2003, págs. 87-110
Compensatory strategies in the written production of young EFL learners
María Luz Celaya Villanueva, Gisela Grañena
Anuari de Filologia. Secció A, Filologia anglesa i alemanya, ISSN 1131-6861, Nº. 10, 2001, págs. 21-32
Age, Proficiency Level and Interactional Skills: Evidence from Breakdowns in Production
Gisela Grañena
Age and the rate of foreign language learning / coord. por Carmen Muñoz Lahoz, 2006, ISBN 1-85359-891-7, págs. 183-207
Appeals for assistance in foreign language interaction: the role of age and proficiency level
Gisela Grañena
La enseñanza de las lenguas en una Europa multicultural: [archivo de ordenador] / coord. por José Manuel Oro Cabanas, JoDee Anderson, Jesús Varela Zapata, 2005, ISBN 84-9750-395-3, págs. 1136-1148
Appeals for assistance in foreign language interaction: the role of age and proficiency level
Gisela Grañena
Linguistic perspectives from the classroom :« language teaching in a multicultural Europe« / coord. por José Manuel Oro Cabanas, JoDee Anderson, Jesús Varela Zapata, 2004, ISBN 84-9750-396-1, págs. 343-356
On the development of a data-based questionnaire on motivation
Eva Cid Castro, Gisela Grañena, Elsa Tragant Mestres de la Torre
Fifty years of English Studies in Spain (1952-2002): a commemorative volume / coord. por Elena Seoane Posse, María José López Couso, Patricia Fra López, Ignacio M. Palacios Martínez, 2003, ISBN 84-9750-257-4, págs. 349-354
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados