InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A Case Study of Co-Teaching in an Inclusive: Secondary High-StakesWorld History I Classroom
Stephanie D. van Hover, David Hicks, Kristin Sayeski
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 40, Nº 3, 2012, págs. 260-291
From a Roar to a Murmur: Virginia's History & Social Science Standards, 1995-2009
Stephanie D. van Hover, David Hicks, Jeremy Stoddard, Melissa Lisanti
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 38, Nº 1, 2010, págs. 80-113
Beginning Teachers Thinking Historically?: negotiating the Context of Virginia's High-Stakes Tests
Stephanie D. van Hover, David Hicks, William Irwin
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 22, Nº 1, 2007 (Ejemplar dedicado a: Historical Thinking), págs. 85-114
Challenges Facing Beginning History Teachers: an Exploratory Story
Elizabeth Yeager Washington, Stephanie D. van Hover
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 19, Nº 1, 2004 (Ejemplar dedicado a: Thinking Inside, Outside, and About the Social Studies Box), págs. 8-26
Ambitious Teaching in an Age of Accountability
Stephanie D. van Hover
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 32, Nº 3, 2004, págs. 411-415
Deborah Partridge Wolfe and Education for Democracy
Stephanie D. van Hover
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 31, Vol. 1, 2003, págs. 105-131
Fiction in the Classroom: Literature and History
Paul J. Yoder, Stephanie D. van Hover
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 41, Nº 3, 2013, págs. 428-435
Es reseña de:
Child-Sized History: Fictions of the Past in U.S. Classrooms. Nashville
Sara L. Schwebel
Nashville : Vanderbilt University Press, 2011
“Just one fucking thing after another": Exploring the Nature and Purpose of History and Education Through The History Boys
David Hicks, Stephanie D. van Hover
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 35, Vol. 3, 2007, págs. 492-500
Es reseña de:
The History Boys: A Play
A. Bennett
New York : Faber and Faber, 2004
The History Boys [Motion Picture]
N. Hytner (dir.)
2006
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados