Reflective thinking, effort, persistence, disorganization, and academic performance: A mediational approach
págs. 927-952
págs. 953-984
págs. 985-1006
págs. 1007-1030
Logro de metas de los alumnos: exploración de factores individuales y situacionales
Nicola Derrer-Rendall, Caroline Wesson, Emma Bould, Lindsey Anderson
págs. 1031-1052
págs. 1053-1072
Metas Académicas: Perspectiva Histórica y Conceptual e Implicaciones Educativas
Antonio Valle Arias, Susana Rodríguez Martínez, Ramón González Cabanach, José Carlos Núñez Pérez, Julio Antonio González-Pienda García, Pedro Rosário
págs. 1073-1106
Towards Self-regulated Academic Writing: an exploratory study with graduate students in a situated learning environment
Montserrat Castelló Badia, Anna Iñesta, Carles Monereo i Font
págs. 1107-1130
Positive Peer Group Interventions: An Alternative to Individualized Interventions for Promoting Prosocial Behavior in Potentially Disaffected Youth
págs. 1131-1156
págs. 1157-1174
págs. 1175-1216
págs. 1217-1248
Burnout among Turkish hig school teachers working in Turkey and abroad: A comparative study
págs. 1249-1268
págs. 1268-1288
págs. 1289-1322
págs. 1323-1338
págs. 1339-1368
págs. 1369-1378
La revitalización de la Educación del Carácter en el ámbito psicoeducativo actual: Aportaciones desde las ciencias de la Prevención y la Psicología Positiva
págs. 1379-1418
Intervención familiar en niños con trastornos del lenguaje: Una revisión
Ester Ato Lozano, María Dolores Galián Conesa, Francisco Cabello Luque
págs. 1419-1448
págs. 1449-1460
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados