The involvement load hipothesis: the effect on vocabulary learning in primary educaion
págs. 11-24
Pragmatic variation in British and Internationa English language users'e-mail communication: A focus on requests
págs. 25-44
págs. 45-66
págs. 67-90
Sentido literal y sentido figurado: tratamiento cognitivo del zeugma como estrategia estilística en La sombra del viento
págs. 91-106
págs. 107-126
Understanding and assessing intercultural competence in an online environment: a case study of transnational educatioin programme delivery between college students in ULPGC, Spain, and ICES, France
págs. 139-158
The Wonderful World of Words: A computer-bases learning experience
págs. 159-176
El cómic como material en el aula de E/LE: justificación de su uso y recomendaciones para una correcta explotación
págs. 177-196
Scientific language in skin-care advertisisng: Persuading through opacity
págs. 197-214
págs. 215-244
págs. 245-266
The effect of input enhancement, individual output, and collaborative output on fereing language learning: The case of English inversion structures
págs. 267-288
págs. 289-306
págs. 307-332
págs. 333-348
págs. 349-364
págs. 365-384
El correo electrónico como género discursivo: percepciones y habilidades para su composición en estudiantes universitarios
págs. 385-408
"El gos és a dins del basket": lexical CLI in L3 Catalan by LI English-speaking learners
págs. 409-432
La investigación creativo-performativa y las modalidades textuales: Análisis lingüístico de textos sobre un mismo tema a partir de dos propuestas de producción diferentes
págs. 433-456
págs. 457-474
págs. 475-492
Linguistic Variation and Change
Cristina Bleortu, Alba García Rodríguez
Es reseña de:
Linguistic Variation and Change
Edinburgh University, 2011. ISBN 978-0-7486-3762-1
págs. 501-504
The English Language and Anglo-American Culture. Its Impact on Spanish Language and Society
Es reseña de:
The English Language and Anglo-American Culture: Its Impact on Spanish Language and Society
Cambridge Scholars Publishing, 2013. ISBN 978-1-4438-4210-5
págs. 505-509
CLIL in Higher Education: Towards a Multilingual Language Policy
Es reseña de:
CLIL in Higher Education: Towards a Multilingual Language Policy
Multilingual Matters, 2013. ISBN 9781847699350
págs. 511-514
Colombian Varieties of Spanish
Alba García Rodríguez, Cristina Bleortu
Es reseña de:
Colombian varieties of Spanish / coord. por Richard J. File Muriel, Rafael Orozco
Iberoamericana Vervuert, 2012. ISBN 978-84-8489-631-9
págs. 515-518
"Discourse and Language Learning Across L2 Instructional Settings"
Amparo Lázaro Ibarrola (res.)
Es reseña de:
Discourse and language learning across L2 instructional settings
Eva Alcón Soler (ed. lit.), María Pilar Safont Jordà (ed. lit.)
Brill, 2012. ISBN 978-90-420-3584-3
págs. 519-522
HERRERA SOLER, Honesto; MARTÍNEZ ARIAS, R.; AMENGUAL PIZARRO, Marian. "Estadística aplicada a la investigación lingüística": Madrid: EOS, 2011
Es reseña de:
Estadística aplicada a la investigación lingüística
Honesto Herrera Soler, María del Rosario Martínez Arias, Marian Amengual Pizarro
EOS, 2011. ISBN 978-84-9727-430-2
págs. 523-528
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados