Formació inicial del professorat d’Educació Primària i internacionalització a casa: Disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès (GEP-DUA)
págs. 11-32
Internacionalització en el Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès: Mirades crítiques dels estudiants i del professorat
págs. 33-49
Estudiar educació primària en anglès: Factors sociolingüístics influents en l’elecció del grau per part dels futurs mestres
págs. 51-60
El desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera en un entorn ICLES: L’efectivitat de l’estratègia Guideway
Joan Borràs-Comes, Berta Rapesta, Rubén Jiménez Galán, Cristina Escobar Urmeneta
págs. 61-77
L’ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenents a l’educació terciària: El cas del Grau d’Educació Primària de la UAB
Joan Borràs-Comes, Laura Arnau, Ainhoa Flecha Fernández de Sanmamed, Cristina Escobar Urmeneta
págs. 79-89
Els reptes de la didàctica de l’educació física al grau de primària en anglès: L’aprenentatge de continguts i el desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera
págs. 91-117
La millora de la competència discursiva: Dificultats i oportunitats per elaborar i implementar una rúbrica de coavaluació
págs. 119-132
págs. 133-145
págs. 147-154
págs. 157-177
Infants i joves gitanos: èxit escolar i construcció de la identitat
págs. 179-203
La transferència de la formació del professorat universitari: anàlisi del disseny del Programa de Formació Inicial (UPF)
págs. 205-223
págs. 227-250
De la passió a l’emoció: Fonaments per a l’educació emocional
págs. 253-267
págs. 269-278
págs. 279-296
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados