Manipulation and generalization of aversive functions in children: Implications for treatment
María del Mar Montoya Rodríguez, Francisco Javier Molina Cobos
págs. 163-179
Preschool Teachers’ Engagement in Professional Development: Frequency, Perceived Usefulness, and Relationship with Self-Efficacy Beliefs
David Múñez Méndez, Alfredo Bautista Arellano, Ellyn Khiu, Jun-Sheng Keh, Rebecca Bull
págs. 181-199
Factors that promote or hinder physical activity participation in patients with colorectal cancer: A systematic review
María Romero Elías, David González-Cutre Coll, Vicente Javier Beltrán Carrillo, Eduardo Cervelló Gimeno
págs. 201-226
págs. 227-238
págs. 239-249
Cyberbullying en Educación Primaria: Factores explicativos relacionados con los distintos roles de implicación
Cristina María García Fernández, Eva María Romera Félix, Rosario Ortega Ruiz
págs. 251-262
Drug-Facilitated Sexual Assault and Chemical Submission
Manuel Isorna Folgar, Coromoto Souto Taboada, Antonio Rial Boubeta, Antonio Alias García, Kieran McCartan
págs. 263-282
págs. 283-298
Carmen Ocete Calvo, Carmen Lamata, Javier Coterón López, Luis Javier Durán González, Javier Pérez Tejero
págs. 299-310
Validación y adaptación española de la escala de resiliencia en el contexto deportivo (ERCD)
Rubén Trigueros Ramos, Joaquín Álvarez Hernández, José Manuel Aguilar Parra, Manuel Alcaraz Ibáñez, António Rosado
págs. 311-324
Noelia Navarro Gómez, Adolfo J. Cangas, José Manuel Aguilar Parra, José Gallego Antonio, Emilio Moreno San Pedro, Yojanán Carrasco Rodríguez, Cristina Fuentes Méndez
págs. 325-334
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados