InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Working memory and numeracy training for children with math learning difficulties: Evidence from a large-scale implementation in the classroom
David Múñez Méndez, Kerry Lee, Rebecca Bull, Kiat-Hui Khng, Fiona Cheam, Ridzuam Abd Rahim
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 8, 2022, págs. 1866-1880
Bilingual language experience and children's social-emotional and behavioral skills: a cross-sectional study of Singapore preschoolers
He Sun, Nurul Taqiah Binte Yussof, Malikka Begum Binte Habib Mohamed, Anisa Binte Rahim, Rebecca Bull, Mike W.L. Cheung, Siew Ann Cheong
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 3, 2021, págs. 324-339
Numerical magnitude understanding in kindergartners: A specific and sensitive predictor of later mathematical difficulties?
Rebecca Bull, Kerry Lee, David Múñez Méndez
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 911-928
Gross motor teaching in preschool education: where, what and how do Singapore educators teach?
Alfredo Bautista Arellano, Ana Moreno Núñez, Poorani Vijayakumar, Erin Quek, Rebecca Bull
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 43, Nº 2, 2020, págs. 443-482
Preschool Teachers’ Engagement in Professional Development: Frequency, Perceived Usefulness, and Relationship with Self-Efficacy Beliefs
David Múñez Méndez, Alfredo Bautista Arellano, Ellyn Khiu, Jun-Sheng Keh, Rebecca Bull
Psychology, Society & Education, ISSN 1989-709X, ISSN-e 2171-2085, Vol. 9, Nº. 2, 2017, págs. 181-199
Developmental changes in working memory, updating, and math achievement
Kerry Lee, Rebecca Bull
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 6, 2016, págs. 869-882
Developmental Changes in Executive Functioning
Kerry Lee, Rebecca Bull, Ringo Ho Moon Ho
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 6, 2013, págs. 1933-1953
Kerry Lee, Swee Fong Ng, Madeline Lee Pe, Su Yin Ang, Muhammad Nabil Azhar Mohd Hasshim, Rebecca Bull
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2012, págs. 82-99
Kerry Lee, Swee Fong Ng, Rebecca Bull, Madeline Lee Pe, Ringo Ho Moon Ho
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 269-281
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados