InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Using working memory intervention to improve math performance: ill-conceived, poorly executed, or just not quite there yet?
Kerry Lee
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 46, Nº 1, 2023, págs. 39-70
Classroom video in early childhood teacher education: reviewing the literature to inform research and practice
Alfredo Bautista Arellano, Athena Ho, Kerry Lee, Jin Sun
Culture and Education, Cultura y Educación, ISSN-e 1578-4118, ISSN 1135-6405, Vol. 34, Nº 4, 2022 (Ejemplar dedicado a: Aprendizaje extendido en la sociedad digital: combinación de entornos formales e informales), págs. 836-876
Working memory and numeracy training for children with math learning difficulties: Evidence from a large-scale implementation in the classroom
David Múñez Méndez, Kerry Lee, Rebecca Bull, Kiat-Hui Khng, Fiona Cheam, Ridzuam Abd Rahim
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 8, 2022, págs. 1866-1880
Numerical magnitude understanding in kindergartners: A specific and sensitive predictor of later mathematical difficulties?
Rebecca Bull, Kerry Lee, David Múñez Méndez
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 911-928
Developmental changes in working memory, updating, and math achievement
Kerry Lee, Rebecca Bull
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 6, 2016, págs. 869-882
Developmental Changes in Executive Functioning
Kerry Lee, Rebecca Bull, Ringo Ho Moon Ho
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 6, 2013, págs. 1933-1953
Kerry Lee, Swee Fong Ng, Madeline Lee Pe, Su Yin Ang, Muhammad Nabil Azhar Mohd Hasshim, Rebecca Bull
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2012, págs. 82-99
Kerry Lee, Swee Fong Ng, Rebecca Bull, Madeline Lee Pe, Ringo Ho Moon Ho
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 269-281
The Model Method: Singapore Children's Tool for Representing and Solving Algebraic Word Problems
Swee Fong Ng, Kerry Lee
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 40, Nº 3, 2009, págs. 282-313
Kerry Lee, Ee Lynn Ng, Swee Fong Ng
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 2, 2009, págs. 373-387
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados