Bienvenido LEÓN y Michael BOURK (Eds.) Communicating science and technology through online video: researching a new media phenomenon. Published by Routledge, New York (2018), 140 pp.
Es reseña de:
Communicating science and technology through online video: researching a new media phenomenon
Bienvenido León, Michael Bourk
New York : Routledge, 2018
Twitter as a space for interaction in political journalism: Dynamics, consequences and proposal of interactivity scale for social media
págs. 1-16
Uso institucional o partidista de Twitter: análisis comparativo de los perfiles de Moncloa, Ayuntamiento de Madrid y sus partidos gobernantes
María Luisa García Guardia, Cristóbal Fernández Muñoz, Aitor González Bengoechea
págs. 19-36
The use of blogs as social media tools of political communication: citizen journalism and public opinion 2.0.
págs. 39-54
Influencers de la Política: Estudio de la marca personal de Donald Trump en Twitter y efectos en medios y usuarios
págs. 57-75
Disability in the Spanish press: from the paradigm of rehabilitation to the paradigm of personal autonomy
págs. 77-88
págs. 91-104
El lenguaje en redes sociales como estrategia comunicativa: administraciones públicas, partidos políticos y organizaciones civiles
págs. 107-125
Plataformas de fact-checking en español: Características, organización y método
págs. 127-143
“They don’t trust us; they don’t care if we’re attacked”: trust and risk perception in Mexican journalism
págs. 147-158
La gestión comunicativa de las grandes empresas en España: estructura, recursos y principales retos de sus responsables
Iván Puentes Rivera, Ana Belén Fernández Souto, Montserrat Vázquez Gestal
págs. 161-176
págs. 179-193
Mobile phone use by university students in Madrid: a management-based typology during times of learning
Sonia Carcelén García, Montse Mera Fernández, José Antonio Irisarri
págs. 199-210
págs. 213-234
Hacia un canon de la alfabetización cinematográfica: identificación y análisis de los contenidos utilizados con estudiantes preuniversitarios en España
págs. 235-248
Suárez and Calvo-Sotelo on the small screen: a compared study of the television leadership during the democratic Transition in Spain (1976-1982)
págs. 251-264
págs. 267-277
El Noticiari de Barcelona (1977-1980): La institucionalización de la protesta en el cine de la transición a la democracia
págs. 279-291
págs. 293-310
Audiovisual content with advertising intention in children’s videos on YouTube: the case of the Soy Luna series
págs. 313-331
págs. 333-348
págs. 351-367
Communicating science and technology through online video: researching a new media phenomenon
págs. 368-368
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados